Zwroty i reklamacje

Zwroty

Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży prosimy przesłać wypełniony formularz zwrotu na adres e-mailowy: philcopl@fastpoland.pl

Oryginał formularza prosimy umieścić w przesyłce. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. 

Towar wraz z dowodem zakupu i danymi do przelewu zwrotnego prosimy wysłać na adres:
      Magazyn FAST Poland (GLP LOGISTICS CENTER)
      ul. Kwietniowa 36
      05-090 Wypędy

W ciągu kilku dni po otrzymaniu przez nas paczki oraz zaakceptowaniu zwrotu, zrealizujemy zwrot należności za zwracane produkty.

Zwrot towarów zniszczonych i używanych

Jeśli zwracany towar okaże się niepełnowartościowy, odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy (podstawa prawna: ustawa z 30.05.2014 r. o prawach konsumenta).


Procedura reklamacyjna małego sprzętu AGD

1. W sklepie, w którym produkt został zakupiony


Dostarcz kompletne urządzenie wraz z dowodem zakupu bezpośrednio do miejsca zakupu, gdzie zostanie przyjęte zgłoszenie reklamacyjne, a sprzęt zostanie wysłany do serwisu centralnego.
 

 2. W serwisie centralnym firmy Fast Poland 

ul. Kwietniowa 36, 05-090 Wypędy,  tel.: +48 697 690 228


1. Przed wysłaniem urządzenia do serwisu centralnego na koszt firmy FAST Poland należy pozyskać nr RMA przesyłki:
  • Zgłoś reklamację na adres: serwis@fastpoland.pl wpisując w tytule wiadomości  „Reklamacja”  a w treści podając: model reklamowanego urządzenia, datę zakupu, nazwę sprzedawcy i  opis usterki, lub zgłoś reklamację telefonicznie: +48 697 690 228
  • W odpowiedzi zwrotnej otrzymasz numer RMA, który należy zamieścić w formularzu reklamacyjnym.
2. Pobierz i wypełnij formularz reklamacyjny, a następnie dołącz go do paczki: > Formularz reklamacyjny <
3. Przygotuj paczkę – instrukcja pakowania w linku poniżej: Instrukcja pakowania <
4. Skontaktuj się z firmą kurierską DPD w celu nadania paczki , tel. 801 400 373
  • Przy zamówieniu kuriera konieczne będzie podanie numeru płatnika: 112360
5. Adres, na który należy wysłać paczkę: 
 
Fast Poland Sp. z o.o. 
ul. Kwietniowa 36
05-090 Wypędy
Poland, EUROPE
 
6. Do każdego urządzenia należy dołączyć:
  • Wypełniony formularz reklamacyjny.
  • Dowód zakup towaru (akceptowana kopia).
  • Reklamacje bez powyższych dokumentów nie będą rozpatrywane, towar zostanie odesłany do nadawcy bez naprawy.
 

Uwaga!

1. Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć kompletne urządzenia wraz z akcesoriami (np. bateria, zasilacz, przewód zasilający itp.)
2. Decyzję o sposobie rozpatrzenia reklamacji podejmuje serwis firmy Fast Poland.
3. Termin rozpatrywania reklamacji wynosi do 14 dni (licząc od dnia dostarczenia towaru do serwisu). Całkowity okres naprawy może ulec wydłużeniu o czas       wykonania czynności wysyłkowych oraz czas oczekiwania na zamawiane części zamienne.
 

Procedura reklamacyjna dużego sprzętu AGD firmy Fast Poland

1. W SKLEPIE, W KTÓRYM PRODUKT ZOSTAŁ ZAKUPIONY

Skontaktuj się ze sklepem w którym zakupiłeś urządzenie wraz z dowodem zakupu, gdzie zostanie przyjęte zgłoszenie reklamacyjne, następnie sklep skontaktuje się z serwisem centralnym.
 

2. W SERWISIE CENTRALNYM FIRMY FAST POLAND

UL. KWIETNIOWA 36, 05-090 WYPĘDY, TEL.: +48 697 690 228, EMAIL:  SERWIS@FASTPOLAND.PL


1. Zgłoś reklamację na adres: serwis@fastpoland.pl wpisując w tytule wiadomości  „Reklamacja Duże AGD”  a w treści podając: model reklamowanego urządzenia, datę zakupu, nazwę sprzedawcy, opis usterki oraz miejsce gdzie aktualnie znajduje się urządzenie wraz z nr telefonu. Proszę o dołączenie również skanu lub zdjęcie dowodu zakupu.
2. W odpowiedzi zwrotnej otrzymasz informacje że zlecenie naprawy zostało przyjęte, wyznaczony serwis zewnętrzny  sieci Quadra Net będzie kontaktować się z Państwem w ciągu najbliższych 2-3 dni roboczych w celu umówienia terminu wizyty.
 

UWAGA!

Decyzję o sposobie rozpatrzenia reklamacji podejmuje serwis firmy Fast Poland.

Termin rozpatrywania reklamacji wynosi do 14 dni kalendarzowych. Całkowity okres naprawy może ulec wydłużeniu o czas wykonania czynności wysyłkowych oraz czas oczekiwania na zamawiane części zamienne.